Oraakkelileikki
Leikitäänkö?
Kyllä kauppa aina nimeen kelpaa. Kuopat eivät kyllä ole kovin mukavia. Otetaankin ne nimistä pois.
Kun hallinto alkaa nimetä asioita uusiksi, muuttuu mustakin helposti valkoiseksi.
Todellisuus rakentuu kielestä. Harvoin siihen silti kiinnittää huomiota, ellei jokin herätä.
Ottavat päähän nämä monet uudet valtion laitosten nimet. Ja useat kaupallisetkin. Auttaisiko boikotti?
Kun on riittävän vanha, voi joskus ohittaa tekstejä, joita ei ymmärrä.