Tulevaisuudessa pärjää se, joka osaa levätä.
Vai sittenkin hän joka?
Ratojen tyyppiä kuvailevat nimitykset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Viitataanko ryhmää tarkoittavaan sanaan monikko- vai yksikkömuotoisella pronominilla?
Pitääkö meidän olla omistusliitteistä huolissaan vai huolissamme?
Puolueista voi käyttää virallisen nimen lisäksi myös epävirallisempaa nimeä tai lyhennettä.