Yle toi tänään säädöskieliasiaa näyttävästi julkisuuteen niin radiossa, televisiossa kuin nettisivuillaankin. Pakko sanoa, että julkisuus tuntuu hyvältä.
Vallankin nyt, kun pyrimme säädöskielihankkeessa myös keräämään kansalaisilta kokemuksia laeista ja asetuksista. Niitä voi tuoda ihmeteltäväksemme esim. keskustelupuheenvuorona tähän blogimerkintään.

Leksa-säädöskieliblogiin kirjoittivat Säädöskieli ja sen ymmärrettävyys -hankkeen tutkijat ja tukiryhmän jäsenet.