Ulosottolaitoksen kirjeiden uudistus ehdolla Vuoden selväsanaiseksi
Ulosottolaitoksen asiakasviestintätyöryhmä otti tehtäväkseen uudistaa asiakaskirjeiden mallipohjat.
Ulosottolaitoksen asiakasviestintätyöryhmä otti tehtäväkseen uudistaa asiakaskirjeiden mallipohjat.
Ulla Tiililä pohtii, täyttävätkö sukupuolittuneet tehtävänimikkeet hallintolain hyvän kielen vaatimuksen.
Julkisten palvelujen nimissä on huomioitava sanojen merkitys ja käyttö myös valtakunnallisella tasolla, kirjoittaa Ulla Onkamo.
Asiakaskokemus siitä, kun koulun hammashoitola siirrettiin terveysasemalle, eikä tiedotus onnistunut.
Johanna Nurmi valaisee kolumnissaan lasten ja nuorten käsityksiä vaikuttamisesta.
Selkokieli ja selkeä kieli menevät usein sekaisin. Selkokieli on kuitenkin suunnattu erityisryhmille.
Puheet virkakielikampanjan päätöstilaisuudessa Säätytalossa Helsingissä 13.10.2015.
Huippuasiantuntijat osaavat vaikeista asioista niin, että kaikki pysyvät kärryillä.