ELY-keskus ehdolla Vuoden selväsanaiseksi
Uudenmaan ELY-keskuksessa on selkeytetty asiakkaille tarkoitettuja asiakirjoja.
Uudenmaan ELY-keskuksessa on selkeytetty asiakkaille tarkoitettuja asiakirjoja.
Osaston työntekijät lukevat ja kommentoivat toistensa tekstejä saadakseen niistä selkeämpiä.
Kela-tärpit tarjoavat tietoa etuuksista sosiaalisessa mediassa.
OKM viestii selkeästi ja havainnollisesti ammatillisen koulutuksen uudistuksesta.
Vantaan kaupungin viestinnän ja kaupunginkanslian tavoitteena on ollut karsia kapulakielisyyttä.
Turvallisuus- ja kemikaaliviraston verkkosivuja on selkeytetty.
Vero.fi:n sisältöjä uudistetaan asiakokonaisuus kerrallaan.
Valmis-hankkeessa selkeytetään asiakaskirjeet. Tavoitteena on, että asiakas ymmärtää kirjeen ja osaa toimia sen pohjalta.
Kanava kertoo Turvallisuus- ja kemikaaliviraston työstä turvallisen ruuan ja puhtaan ympäristön puolesta.
Ulosottolaitoksen asiakasviestintätyöryhmä otti tehtäväkseen uudistaa asiakaskirjeiden mallipohjat.